maanantai 8. helmikuuta 2016

Näitä blogeja minä luen!

Heippa tyypit!
Nyt on taas semmoinen juttu, että meikälikka on kipeänä. Kurkku on muuttunut yön aikana piikikkääksi kaktukseksi, palelee ja menee vilunväreitä. Ja tuntuu kuin joku hakkaisi vasaralla jonnekin otsalohkoon. Vaikka kuinka turhauttaisi, niin täytyy vaan malttaa levätä. Ehdinhän minä jo reilun viikon olla terveenä... Harmittaa ihan hirveästi, sillä huomenna olisi ollut pari acrojooga-ohjausta!


Ajattelin siis näin kipeänä olemisen kunniaksi linkitellä teille mun omia blogisuosikkejani. Jaottelin blogeja melko karkeasti eri kategorioihin, osa voisi ihan hyvin kuulua vaikka kaikkiin. Suokaa anteeksi jos tekstissä tai linkeissä esiintyy asiavirheitä, ajatus ei tosiaan ole kirkkaimmillaan juuri nyt. Noh, nyt on ainakin sitten aikaa myös perehtyä lukemaan näitä blogilemppareita... Jotain hyvää tässä kipeydessäkin siis!

Asiablogit

Joni Jaakkola
Bettina Gräsbeck
Keho ja maha
Omenaraati
Pronutritionist
Pöperöproffa

Treeni/hyvinvointiblogit

Ella Elers
Shake it off
The Journey
Vilma P.
Rosemary's

Ruokablogit

Terveen hyvää
Uusia Tuulia
Kahvia ja kasvisruokaa

Hyvät tyypit/pohdinnat

Sairaan kaunis maailma
Elina Heidi Rinkeli

Toki satunnaisesti luen ja selailen muitakin blogeja, mutta tässä olivat ne tämän hetken suosituimmat. Varsinkin nuo asiablogit ovat kyllä kestosuosikkeja! Toivottavasti tuli teillekin jotain uutta luettavaa. Puuttuuko listasta joku ihan ehdoton blogihelmi? Jos näin on päässyt käymään niin linkkaahan mulle lukemista!
Mä taidan keitellä toisen megaison mukillisen teetä ja jatkaa yskimistä... Mukavaa maanantaita teille :)

4 kommenttia:

  1. Haha, ihana sinä. Mä en olekaan koskaan oikein osannut itse luokitella mihinkään kategoriaan mun blogia. :D
    Pikaista paranemista! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun blogi on vähän kaikkea, niin en osannut sijoittaa sitä oikein mihinkään! Pohdinnat on erityisen hyviä, sen vuoksi keksin teille ihan oman kategorian ;)
      Kiitos paljon Elina! <3

      Poista
  2. Hei kiitos Heidi! Nyt vasta huomasin tämän :) Sun blogia tulee myöskin luettua, hyviä reseptejä ja pohdintoja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheh, voi kiitos Amanda! En tiennytkään että säkin oot siellä seurailemassa :) mä oon ihan onnessani, että on olemassa tuollainen järkevä ruokamedia, joka perkaa kansantajuiseksi monia vaikeaselkoisia asioita ja uskaltaa ottaa kantaa!

      Poista