keskiviikko 22. heinäkuuta 2015

10 REASONS 2 B ME

Life is a journey -blogin Emilia halusi haastaa bloggaajat jakamaan 10 hyvää asiaa itsestään. Todella positiivinen haaste, joka laittaa miettimään niitä omia vahvuuksia! Niihin meidän tulisi keskittyä enemmänkin kaikkien niiden vikojen ja virheiden pohtimisen sijaan. Käykäähän ihmeessä lukemassa myös Emilian teksti. Siinä oli hienosti pohdittu vahvuuksien lisäksi myös omia heikkouksia, ajatusten vaikutusta omaan mieleen sekä itsensä hyväksymistä. Kyllähän me vaan jokainen ollaan ainutlaatuisia ja omien elämiemme supernaisia ja -miehiä!


10 syytä miksi minä olen mahtava nainen just tällaisena:

1. Olen iloinen ja positiivinen.
2. Mulla on hyvä muisti.
3. Olen tosi luova ja kekseliäs.
4. Haluan aina auttaa ja olla ystävällinen. Ajattelen myös muista ihmisistä lähtökohtaisesti hyvää.
5. Olen valmis tekemään paljon töitä tavoittelemieni asioiden eteen.
6. Mulla on just tankotanssiin sopiva kroppa. Pieni ja vahva, mutta kuitenkin notkea!
7. Olen voimakastahtoinen ja päättäväinen.
8. Olen utelias ja innokas oppimaan.
9. Uskallan nykyisin olla täysin oma itseni.
10. Pyrin tekemään kaiken suurella sydämellä.

Siinäpä ne kymmenen asiaa, joiden koen olevan omia parhaita puoliani ja joista itse tykkään. Nyt haastaisinkin teidät jatkamaan tätä positiivisten ajatusten vyöryä! Kertokaa itsestänne 10 positiivista asiaa joko postauksen tai kommentin muodossa. Se voi vaatia tovin jos toisenkin mietiskelyä, mutta trust me, se kannattaa!

4 kommenttia:

  1. Alampa listaamaan:
    1. löydän melkein asiasta kuin asiasta hyviä puolia, vaikkei niitä aluksi ajattelisikaan olevan
    2. iloitsen sateen tuoksusta, kauniista taloista ja kukista ja niistä elämän pikkujutuista siis! monesti kaverit on huumorilla että 'Laura pliis..' jos fiilistelen vaikkapa vanhan asuinalueen kaunista arkkitehtuuria :-D
    3. oon tosi luova ja kokeileva kokki, ja useimmiten lopputuloksetkin maistuu hyvältä!
    4. osaan ottaa tarpeeksi aikaa itselleni, omaa yksinoloa tarvitsen akkujen latailuun
    5. tykkään hämmentää ihmisiä positiivisessa mielessä, enkä oo liian vakava ja mieti jatkuvasti mitä muut musta ajattelee. ruoka suussa naama punasena ruokalassa nauraminen niin että vedet valuu silmäkulmista on ihan ok! :-D
    6. näin oon kuullut että oon tosi positiivinen, ja se oli ihana kuulla!
    7. oon tosi spontaani ihminen. varasin enskuussa olevan lapinreissun, jossa selviydytään luonnossa ilman varusteita tai ruokia viikon, heti siitä kuultuani. katsoin vasta myöhemmin että paikka, jossa reissu on on ihan suomen ylimmässä nurkassa, ja matkaan sinne yksin vieraiden ihmisten seuraan viikoksi, hui jännää mutta niiin siistiä!
    8. itselleni syömisestä ja liikunnasta nipottamisen jätettyäni oon alkanut olemaan itelleni tosi armollinen, ja syömään rennosti ja liikkumaan siten, että teen sitä mistä tykkään ja vain silloin kun huvittaa! poissa on pakottaminen ja tilalla hyvänolon itsensä liikuttaminen mistä olen kovin ylpeä (-:
    9. oon jännittänyt ennen kamalasti vieraille ihmisille puhelinsoittojen tekemistä, mutta siinäkin oon rohkaistunut sitkeesti harjoittelemalla
    10. tykkään kamalasti opiskelusta, melkein kaikki on kivaa ja kiinnostavaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtavaa että vastasit tähän haasteeseen! :)
      Ihania positiivisia puolia löysit itsestäsi <3 Ja hei mulla on itseasiassa toi sama, jännitän soittamista ihan kauheesti! Oli kyseessä oikeestaan vieras tai tuttu. Hyvä että sä oot rohkaistunut, mä vielä oottelen :D

      Poista
  2. Oi ihana postaus! :) 9. ja 10. on ihan supertärkeitä vahvuuksia päivittäisessä elämässä, oot kyllä huippu likka :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Emilia :) hienoa että toit esille näin tärkeän asian!

      Poista