lauantai 12. syyskuuta 2015

10 juttua tältä viikolta


Street-tunnin ohjaaminen on ollut ihan huippua! Ihmiset ovat iloisia, meininki rento ja hiki virtaa. Toisinaan enemmän paikasta toiseen pomppivalla ohjaajalla kuin asiakkailla...

Kävin vaa'alla. En normaalisti koskaan käy, koska en edes omista moista vempelettä. Niinhän siinä kävi, että oon painavampi kuin koskaan. Yllättäen huomasin myös, ettei se haittaa mua yhtään. Näin on hyvä.

Oon myös jutellut ihan hirveästi uusien ihmisten kanssa. Salilla, töissä, kävelyllä, yliopistolla. Jostain syystä olen houkutellut juttelijoita viimeaikoina! Eikä siinä mitään, sehän on vaan mukavaa.

Tällä viikolla pääsin myös vihdoin magneettikuvaan. Ensiviikolla siis pitäisi olla lisää tietoa mun selän tilasta tai tarkemmin sanottuna siitä, mikä sitä ylipäätään vaivaa. Oli se putki kyllä kamala ja ahdas! Ja ihoa alkoi pistellä ja sattua. Ja mulla oli vaikeuksia olla paikallaan se kakskyt minuuttia... Tough life.

Villapaidat. Villatakit. Villahuivit. Ihan mun lemppariasioita syksyssä. On ihanaa kääriytyä pehmoisiin vaatteisiin, suojaan kylmältä ilmalta. Syksy on kuitenkin siinä mielessä mukavaa, että oikein pukeutumalla on kokoajan sopivan lämmin ja ilma on kuitenkin raikasta hengitettäväksi.
 

Onnistuin myös kaappaamaan pienoisen syysflunssan. Buu! Kurkkuun kasvoi yön aikana joku megakokoinen kaktus. Eli pari päivää lepäilyä tiedossa. Ohjaustöihin kun ei ole menemistä kipeänä.

Oon vetänyt järjettömät määrät paistettua lehtikaalia. Se on vaan niiiiiin hyvää! Paljon vaan öljyä pannulle, iso kasa lehtikaalia ja suolaa perään, paisto rapeaksi. Tarjoilu jonkun lisukkeen kanssa, mitä nyt mieli tekee. Avokado-paputahna oli aika <3

Kun nyt ruoka-asiaan päästiin, niin toinen tän viikon juttu on ollut pakastemango. Nautiskelen puolijäisiä mangokuutioita aina puuron päällä, välillä ihan sellaisenaan. Jotenkin mango maistuu mun suuhun nyt erityisen hyvältä! Ja kipeenä viileä tuntuu kivalta kurkussa...

Pää on ollut myös pyörällä kaikesta somessa leviävästä keskustelusta. Maahanmuuttajat, etuisuuksien leikkaukset... Asioista jaksetaan kyllä vauhkota. Välillä tekisi vain mieli pistää kaikki viestimet kiinni ja muuttaa jonnekin luolaan. Sisäinen hippini vaan haluaisi olla kaveri kaikkien kanssa ja toivoisi maailmanrauhaa.

Stressittömyys. Se on myös ollut tän viikon sana. Mulla on tällä hetkellä tosi paljon töitä ja monessa eri paikassa. On kuitenkin hirmuisen kiva huomata, etten stressaa niistä yhtään. Tai en stressaa negatiivisella tavalla. Pieni positiivinen stressi on vain hyväksi ja asiat tulevat sen myötä hoidetuiksi. Tässä oon siis kehittynyt huimasti viime vuoteen nähden, jes!

Mä meen vetämään kilon inkivääriä, jotta oon huomenna työkelpoinen... Myös pieni kävely syysilmassa voisi tehdä terää kaiken tän sisällä homehtumisen jälkeen. Ihanaa viikonlopun jatkoa!

6 kommenttia:

  1. Olisiko mahdollista saada tuon avokado-paputahnan resepti? :)

    T. Katri

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa Katri! Tuo oli joku päästä heitetty resepti, muistaakseni siinä oli purkillinen isoja valkopapuja, puolikas avokado, siruunamehua, pippuria ja suolaa :)

      Poista
  2. Saatat olla painavampi kun koskaan, mut näytät oikeesti myös terveemmältä ja paremmalta kun koskaan, tosi freesiltä! :) Pikaista paranemista syyslenssusta! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Lare ystäväin! ♡ tiedät että arvostan sun sanoja kovasti :)
      Alan olla jo semiterve, salaisuus piilee inkiväärissä!

      Poista
  3. Pikaista paranemista! Ihanan positiivinen postaus, pieniä arjen iloja. Magneettiputki on tuttu miulle myös, ja aina alkaa kamalasti tehdä mieli liikkua kun siellä makaa. Toivottavasti saat jotain järkevää diagnoosia kuvista ja pääset kuntouttamaan selkää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Viivi! Eiköhän sieltä jotain selityksiä löydy :) hauska kuulla että joku muukin on noin ikiliikkuja! Luulis nyt että 20min pystyy olemaan paikallaan mutta eeei :D

      Poista